Veelgestelde vragen
Bestelling & Levering
Mijn bestelling is verzonden maar ik heb deze nog niet ontvangen.
Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen via Post.nl, dit gebeurt ook op zaterdag. Via de track and trace code die je van ons ontvangt, kun je je pakketje zelf ook volgen. Heb je vragen over de afleverstatus? Je kunt ons altijd even en mail sturen via: info@villa-uk.nl
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
We verzenden jouw bestelling via Post.nl, je ontvangt van ons automatisch een track and trace code via mail, zodat je het pakketje kunt volgen en kunt zien wanneer de verwachte levertijd is. Check even of je je juiste mailadres hebt ingevoerd als je geen orderbevestiging of track and trace code onvangt. Deze mails kunnen ook in je spam-filter terecht gekomen zijn.
Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen?
Als wij een bestelling niet compleet kunnen verzenden, overleggen we altijd even met jou of je een deel van je bestelling al eerder wilt ontvangen. Als je hiervoor kiest, geven wij op de pakbon aan welke artikelen later nog volgen.
Hoe snel ontvang ik een bestelling?
Wij verzenden jouw bestelling zo veel mogelijk dezelfde dag, soms kan het enkele dagen voordat wij een gewenst artikel weer binnen krijgen, maar door de doorlopende leveringen van onze leveranciers, zal het normaal gesproken nooit langer duren dan 1-3 werkdagen voordat we jouw bestelling compleet verzenden. Als dat wel het geval is, dan melden wij dit en overleggen met jou over een eventueel alternatief.
Hoelang is een bestelling onderweg naar een adres buiten Nederland?
Afhankelijk van het land kan dit enkele dagen duren. Belgie en Duitsland worden over het algemeen vrij snel geleverd, vaak al de volgende dag!
Bezorgt Villa Uk ook ‘s avonds?
Op verzoek kan Villa Uk ook ‘s avonds bezorgen, hieraan is wel een meerprijs verzonden, we doen dit alleen in overleg met jou.
Betalen
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt je bestelling betalen via IDEAL, Creditcard of achteraf, via Afterpay. Mocht er iets mis gaan tijdens jouw betaling? Stuur ons dan even een mail, zodat we hiervoor een oplossing kunnen aanbieden.
Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
Ja, dat kan, je ontvangt van ons een berichtje zodra jouw bestelling voor je klaar ligt.
Kan ik bij jullie ook met VVV bonnen betalen?
Ja, dat kan, je kunt je bestelling in de winkel ook (deels) betalen met VVV bonnen, online verzilveren is niet mogelijk
Mijn vraag staat er niet bij!
Geen paniek, bel gerust even naar onderstaand nummer en wij helpen u direct telefonisch verder.
0252 23 22 69